სასწავლო პროექტი _ ბაღი


The  garden



პროექტის  მტავარი  იდეა  (თემა)  შეიგრძნოს  ბუნების  მშვენიერება  ახალი  ლექსიკური  ერთეულების    ათვისებით  ინგლისურ  ენაზე.  გაიგოს  და  გაიაზროს  სხვისი  მეტყველება.

პროექტის  აქტუალობა;  პროექტზე  მუშაობა  ხელს  შეუწყობს   მოსწავლეებში  შემდეგი  უნარების  განვითარებას;  სხვისი  აზრის  მოსმენის  და  ალტერნატიული  აზრის  გამოთქმის,  ურტიერთპატივისცემისა  და  ურთიერთთანამშრომლობის  უნარს. 

პროექტის  მიზნები;  მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  მიღებული  ცოდნის  პრაქტიკაში  გამოყენება.  საგანმანათლებლო  პროცესში  ისრ–ის  გამოყენების  მეთოდები.

მოსწავლეთა  ასაკი:  10–11  წელი

ვადები/ხანგრძლივობა:  3  დღე

მოსალოდნელი  შედეგები/პროდუქტები,  რაც  შეიძლება  შეიქმნას  მოსწავლეები  მოიპოვებენ  და  მოამზადებენ  მასალას,  რომელსაც  წარმოადგენენ  ელექტრონული  პრეზენტაციის  საშუალებით  ინგლისურ  ენაზე.

პროექტისათვის  საჭირო  ძირითადი  რესურსები:  კომპიუტერი,  ინტერნეტი,  პროექტორი,  წიგნი,  ფურცლები,  კალამი,  დაფა  ცარცი.

პროექტის  მსვლეობა  (ძირითადი  აქტივობები)
აქტივობა  1.  დაფაზე  ვწერ  2  თემას
კლას  ვყოფ  ორ  ჯგუფად 
აქტივობა  2.  თითოეულ  ჯგუფს  ვაძლევ  არჩეული  თემის  შესაბამის  დავალებას    და  უთითებ  ვებ  –გვერდის  მისამართს.
I   ჯგუფს  ვთხოვ  მოიძიონ  სურატები  ბაღის  ამსახველი  ღირშესანიშნაობების  შესახებ  და  მოამზადონ  ელექტრონული  პრეზენტაცია.
II  ჯგუფს  ვთხოვ  გააკეთონ  თარგმანი  ელექტრონული  ლექსიკონის  დახმარებით  მათ  მიერ  შექმნილი  სიტუაციისა,რომელშიც  გამოყენებული  იქნება  ახალი  ლექსიკური  ერთეულები 
აქტიობა  3  პრეზენტაციის  განხილვა  და  შეფასება.

საგნებთან /საგნობრივ  ჯგუფებთან /  ეროვნული  სასწავლო  გეგმის  კავშირი  ისტ–ი
ისტ. ტექ.IV.22.  მოსწავლეს  შეუძლია  თანამშრომლობა  თანაკლასელებთან,  მასწავლებელთან,  მეწყვილესთან  შედეგების  გაუმჯობესების  ხელშეწყობის  მიზნით.
შედეგი  თვალსაჩინოა,  თუ  მოსწავლე
  • ამხნევებს  მოსწავლეს,  თანაგუნდელებს,
  • ითხოვს/  სთავაზობს  დახმარებას,
  • მოქმედებს  გუნდის  წევრებთან  შეთანხმებულად,  მსჯელობს  თანაგუნდელებთან  (პრობლემის  გადასაჭრელად,ფუნქციების  გასანაწილებლად)
  • ისმენს  სხვების  მოსაზრებას,  გამოთქვამს  საკუთარს.
  • უთანხმოებისას  ცდილობს  შეთანხმების  მიღწევაშ,
  • ცდილობს  თავისი  წვლილი  შეიტანოს  საერთო  საქმეში.
  • კორექტულად  მიუთითებს  სხვების  მიერ  დაშვებულ  შეცდომებზე
  • აკრიტიკებს  იდეებს  და  არა  იდეების  ავტორებს,  შეფასებისას  იჩენს  კორექტულობას.  
  • საჭიროებისამებრ    მონაწილეობს  მეწყვილის/  გუნდის  წევრების    თანაშეფასებაში

პროექტის  ხელმძღვანელი /მასწავლებელი /    – ნანული  ხურციძე

ხემძღვანელის  ელ.ფოსტა:  nanulikhurtsidze@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий